اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

معرفی ژانر جنگ ادبیات ایران در ایتالیا/ کتاب احمد دهقان محور نشست‌ها

مدیر انتشارات شمع و مه گفت: چهارمین جلسه از سری نشست‌های معرفی ادبیات ایران در ایتالیا با محوریت ادبیات جنگ به معرفی دو اثر ترجمه شده از احمد دهقان با عنوان «سفر به گرای 270 درجه» و «من قاتل پسرتان هستم» می‌پردازد.

معرفی ژانر جنگ ادبیات ایران در ایتالیا/ کتاب احمد دهقان محور نشست‌ها

افشین شحنه‌تبار مدیر انتشارات شمع و مه در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره نشست معرفی ادبیات ایران با محوریت ژانر جنگ در دانشگاه بولونیا اظهار داشت: چهارمین جلسه از سری نشست‌های معرفی ادبیات ایران در ایتالیا با محوریت ادبیات جنگ ،معرفی دو اثر ترجمه شده از احمد دهقان با کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» و «من قاتل پسرتان هستم» برگزار می‌شود.

مدیر انتشارات شمع و مه تصریح کرد: این مراسم عصر فردا سه شنبه در دانشگاه ادبیات شهر بولونیا از ساعت ۱۵ با حضور ناشر و نویسنده و آقای میکله مارلی ایران شناس و مترجم ایتالیایی برگزار شده و درباره این دو اثر همچنین مقایسه ژانر جنگ در ایران و تفاوت‌های آن با سبک‌های مشابه در ایتالیا صحبت خواهد شد.

شحنه‌تبار خاطرنشان کرد: در این نشست پروفسور سیمونه کریستوفرتی ایران شناس شهیر ایتالیایی نیز حضور خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احمد دهقان نیز در این برنامه سخنرانی می‌کند، گفت: احمد دهقان در این مراسم حاضر بوده و برای مخاطبان به سخنرانی می‌پردازد. همچنین قرار است جشن امضایی نیز برای این دو کتاب برپا شوذ و این نویسنده آثارش را برای مخاطبان امضا کند.

انتشارات شمع و مه با همکاری انتشارات لنودیتزیو در میلان تصمیم به معرفی بیشتر ادبیات ایران در کشور ایتالیا به صورت تشکیل پاویون ادبیات ایران دارد و این تور اولین قدم مشترک این دو ناشر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول